32-40, Locatie: Eemnes

Wij zoeken

Voor jouw b-2-b klantenkring controleer jij facturen op zoek naar wat onjuist is of anders dan verwacht, hoe dat komt en hoe dit beter kan. Afgezet tegen een data benchmark, online informatie online en klantgegevens, ontdek jij waar klanten geld kunnen besparen. Je hebt hierbij geenszins een commerciële rol, maar bent bezig met controleren en analyseren, administratieve taken en regelmatig telefonisch en per mail klantcontact.

Op jouw afdeling, een gezellig jong team van 10 hbo’ers, ligt de focus op energiekosten. Jouw collega’s die de eerste factuurcontrole en verwerking doen, geven jou afwijkende facturen voor nader onderzoek. De energiemarkt verandert snel en de richtlijnen vanuit de overheid voor bedrijven om te verduurzamen ook. Energiemanagement is een hot item voor iedere ondernemer, zeker die met meerdere fysieke locaties. Jij maakt voor hen vergelijkingen aan de hand data-analyse uit eigen benchmarks en via online research. Jij zoekt uit wat er mis gaat of beter kan en lost het op.

In verhouding heb je ongeveer 40% van de tijd contact met collega’s, leveranciers en klanten. Je geeft jouw klanten proactief advies en online presentaties. Periodiek lever je standaard rapportages op. Je vraagt factuurcorrecties aan en bewaakt de voortgang en andere lopende zaken.

Na een goed inwerktraject denk je mee over interne projecten, zoals het verbeteren van de dienstverlening, werkprocessen en het bijhouden van de brondata. Je hebt het prettig druk: genoeg te doen, zonder overwerken.

Je werkt bij voorkeur 40 uur, of 32 uur minimaal. Je wordt drie dagen op kantoor in Eemnes verwacht. De werktijden zijn flexibel. Je hebt eigen vervoer nodig om in Eemnes te komen; er is geen (goede) O.V.-verbinding.

Wij bieden

  • Een vaste baan rechtstreeks bij onze opdrachtgever;
  • Plezier op je werk, echt waarde toevoegen en superveel teamspirit!
  • Salaris € 2.300 – € 2.800, premievrij pensioen (100% betaald door de werkgever), 27 vakantiedagen, 8% vakantiegeld, veel interne trainingen, reiskostenvergoeding, regelmatig  borrels en leuke uitjes, collectieve verzekeringen, gezamenlijke lunch, opties in de pauze: tafelvoetbal, darten, tafeltennis, poolen, of fitnessen, lease-fiets plan, flexibele werktijden;
  • Een collegiale sfeer, open deuren, aandacht voor jou als persoon en jouw welzijn;
  • Werken bij een informeel, solide, ambitieus en professioneel bedrijf;
  • Meedenken, meedoen en meegroeien!

Onze ideale teamgenoot:

  • Je hebt een hbo associate, of bachelor diploma, bij voorkeur in economische richting en bent starter op de arbeidsmarkt OF je hebt MBO4 in economische richting en een aantal jaar aansluitende werkervaring opgedaan;
  • Je bent analytisch sterk en je hebt goede rapportage- en adviesvaardigheden;
  • Je werkt graag in teamverband, bent klantgericht en hebt probleemoplossend vermogen;
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Je doet in de pauzes gezellig mee met tafeltennis/ voetbal, darten, poolen, of een wandeling.
  • Je bent minimaal 32 uur beschikbaar en kunt met eigen vervoer Eemnes bereiken.

Onze opdrachtgever heeft een internationale klantenkring van bekende A-merk bedrijven die zij ontzorgen met diensten zoals contractbeheer, besparingsadvies en centrale inkoop. Een jong en enthousiast team van 63 mensen werkt plezierig met elkaar samen. Intern informeel, ambitieus en een platte structuur. Succes wordt gevierd, initiatief gewaardeerd en leren gestimuleerd. Een gezellige club waar je graag onderdeel van bent!

Reageren kan t/m 12 augustus je hoort van ons binnen twee werkdagen.
Ben jij benieuwd naar deze leuke uitdaging? Stuur jouw cv via de button, of mail info@doenwerkt.nl, t.a.v. Dominique van ’t Hoog (v). Bel of app Dominique bij vragen: 06-11923092.

bekijk andere vacatures

Contact

Vul onderstaande velden in. We nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.

Not readable? Change text.