32-40, Locatie: Eemnes

Wij zoeken

Jij verwerkt huurcontracten en bijkomende administratie, controleert in rekening gebrachte kosten en lasten en voert zo nodig bezwaarprocedures uit. Je werkt voor een eigen b-2-b klantenportefeuille.

Jij kunt een huurovereenkomst lezen en legt contractuele afspraken vast in de database. Je bent nauwgezet in alle registraties en mutaties. Je houdt klanten proactief op de hoogte over de aflopende contracten en geeft indexeren voor huurverhogingen aan hen door. Je beantwoord vragen van collega’s en klanten. In verhouding bestaat jouw werk voor ca. 80% uit diverse administratie.

De facturen, zoals huur en servicekosten, worden door jou gecheckt en verwerkt. Meen jij, op basis van de benchmark, of gemaakte afspraken, dat een factuur niet juist is, dan dien jij bezwaar in. Je monitort de bezwaarprocedure totdat de klant de correcte factuur heeft. Je levert periodiek een betaalbestand en rapportage aan, waarmee klanten eigenhandig betalingen doen en de kosten in hun administratie importeren en verwerken.

Past het bij jou, dan zou je de rechterhand van de teamleider kunnen zijn. Je fungeert dan als vraagbaak voor de afdeling, ondersteunt collega’s bij ingewikkelde cases en denkt mee over het afdelingsbeleid.

Je werkt bij voorkeur 40 uur, 32 uur is mogelijk. Je werkt minimaal drie dagen per week vanaf kantoor in Eemnes. Daarvoor heb je wel eigen vervoer nodig; openbaar vervoer hierheen is matig. Je werkt in een informeel, hecht, gemengd en collegiaal team. De afdeling bestaat uit 2 teams van 10 personen. In totaal werken er 63 man en is de gemiddelde leeftijd ca. 30.

Wij bieden

  • Een vaste baan, beginnend met een 7 mnd. contract, direct in dienst bij onze opdrachtgever;
  • Salaris € 2.300 – € 2.800, premievrij pensioen (100% betaald door de werkgever), 27 vakantiedagen, 8% vakantiegeld, veel interne trainingen, reiskostenvergoeding, regelmatig  borrels en leuke uitjes, collectieve verzekeringen, gezamenlijke lunch, opties in de pauze: tafelvoetbal, darten, tafeltennis, poolen, of fitnessen, lease-fiets plan, flexibele werktijden;
  • Werken bij een informeel, solide, ambitieus en professioneel bedrijf;
  • Een collegiale sfeer, open deuren, aandacht voor ergonomie op jouw werkplek;
  • Plezier met je collega’s en écht van toegevoegde waarde zijn voor jouw klanten!

Onze ideale teamgenoot:

  • Je hebt mbo+ of hbo niveau en administratieve ervaring, bij voorkeur in de vastgoedbranche;
  • Je bent een teamspeler, klant- resultaat- en oplossingsgericht, stressbestendig, communicatief vaardig en een goede NL spreek-en schrijfvaardigheid ;
  • Nu werk je thuis, maar straks doe je gezellig mee met tafeltennis, poolen, tafelvoetbal, of een blokje om in de pauze en de leuke uitjes die jaarlijks worden georganiseerd;
  • Je bent minimaal 32 uur beschikbaar en kunt met eigen vervoer Eemnes bereiken.

Onze opdrachtgever is een zakelijke dienstverlener met een zakelijke klantenkring van bekende A-merk bedrijven die zij ontzorgen met contractbeheer en kostenbeheersing. Een betrokken en enthousiast team van 63 mensen werkt met plezier en heel informeel samen. Succes wordt gevierd, initiatief gewaardeerd en leren gestimuleerd. Een gezellige club waar je graag onderdeel van bent!

Reageren kan t/m 12 augustus, je hoort van ons binnen twee werkdagen.
Benieuwd naar deze uitdaging? Stuur jouw cv via de button, of direct: info@doenwerkt.nl, t.a.v. Dominique van ’t Hoog (v). Bel of app DOEN Werkt bij vragen: 06 11 92 30 92.

bekijk andere vacatures

Contact

Vul onderstaande velden in. We nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.

Not readable? Change text.