20-28, Locatie: Apeldoorn

Wij zoeken

Jij werkt bij dit gerenommeerd internationaal productiebedrijf, waarvan het hoofdkantoor medio 2023 naar Apeldoorn-Noord verhuisd. Met jouw expertise van de arbeidsmarkt, professionele netwerk en onze wervingstools ga jij professionals vinden, behouden en verbinden aan onze organisatie. Jij hebt een allround functie voor 20 uur p.w. in het enthousiaste HR team, bestaande uit een manager en twee HR-medewerkers.

Jouw takenpakket:

  • Opstellen van wervende vacatureteksten;
  • Inzetten en onderhouden van je professionele netwerk;
  • Inzetten jobboards & social media t.b.v. het vinden van de perfecte kandidaten;
  • Het verstrekken van informatie aan potentiële kandidaten;
  • Beoordelen van schriftelijke sollicitaties;
  • Voeren van telefonische intakegesprekken & sollicitatiegesprekken;
  • Uitzetten en terugkoppelen van assessments;
  • Bewaken van het recruitmentproces en bijsturen waar nodig;
  • Actief meewerken aan Employer Branding;
  • Deelname in projecten die raakvlakken hebben met

Onze opdrachtgever is een ambitieuze partner voor de industrie.  De hoogwaardige kwaliteit en innovatie van producten zijn kenmerkend voor dit familiebedrijf. De cultuur kenmerkt zich door betrokkenheid en teamgevoel, klantgerichtheid en een nuchtere en praktische aanpak. Professioneel en ambitieus, met oog voor de ontwikkeling van medewerkers. De sfeer intern is gemoedelijk en informeel.

Nu nog vanuit het verkoopkantoor Barneveld en vanaf medio 2023 vanuit een nieuw pand te Apeldoorn, is een enthousiast team van ruim 100 vakbekwame, betrokken medewerkers werkzaam.

Wij bieden

  • Een vaste baan met toekomstperspectief, direct in dienst bij de werkgever;
    Salaris afhankelijk van ervaring: € 3.200 – € 3.600, 31 vakantiedagen, een 13e maand, een uitstekende pensioenregeling, reiskostenvergoeding, uitjes, collectieve verzekeringen, gezamenlijke lunch, goede opleidingsmogelijkheden.
  • Een ambitieuze en groeiende organisatie, met een merk om trots op te zijn;
    Verantwoordelijkheid, afwisseling en uitdaging in jouw rol;
  • Een informele en collegiale werksfeer, aandacht voor persoonlijke ontwikkeling;
  • Ruimte om echt mee te denken en bij te dragen aan klant en organisatie;

Jouw achtergrond:

  • Afgeronde MBO-4, of HBO opleiding en tenminste één jaar werkervaring als intercedent of recruiter;
  • Minimaal 4 dagen en 20 uur per week beschikbaar;
  • Je hebt mensenkennis, bent een sterke gesprekspartner en een toegankelijk en representatief persoon;
  • Je hebt een uitstekende taalbeheersing en schrijft creatieve wervingsteksten;
  • Je bent sterk in plannen, organiseren en prioriteren;
  • Je woont op maximaal 30 km afstand van het toekomstige kantoor in Apeldoorn

Reageren kan tot 12-8, wij reageren standaard binnen 2 werkdagen.
DOEN Werkt maakt de eerste selectie en beantwoordt graag al jouw vragen. Stuur cv als bijlage via de button, of mail info@doenwerkt.nl, t.a.v. Dominique van ’t Hoog (v). Bel of app: 06-11923092.

bekijk andere vacatures

Contact

Vul onderstaande velden in. We nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.

Not readable? Change text.