32-40, Locatie: Eemnes

Wij zoeken

Voor jouw B2B klantenkring en diverse gemeenten ben jij het aanspreekpunt als het gaat om besparingen die jij denkt te kunnen realiseren, door fouten te laten corrigeren en kansen te zien om te kunnen besparen.

Jouw scope hierbij is het gebied van Lokale Heffingen, Afval en Servicekosten. Jij signaleert en onderneemt actie op vreemde factuurbedragen, toetst namens de klant de juistheid van de facturen en aanslagen, analyseert data die is vastgelegd en controleert de servicekostenafrekeningen inhoudelijk op basis van de overeengekomen contractuele afspraken en op recht- en doelmatigheid.

Jouw resultaten worden periodiek gepresenteerd aan de klant in een rapport en online presentatie. Je draagt zelfstandig adviezen en oplossingen aan waar nodig. Samen met jouw collega’s zorg je voor een optimaal resultaat, waarin kostenbesparingen een belangrijk onderdeel zijn.

Na een uitvoerige inwerkperiode (3-4 maanden) door jouw directe collega’s, ga jij bovenstaande werkzaamheden zelfstandig uitvoeren en participeren in projecten. Denk daarbij aan het uitbreiden en verbeteren van de dienstverlening en het continu meedenken en verbeteren van de processen, waaronder het bijwerken van brondata voor analyses.

Je werkt met normaliter vanuit Eemnes, waarbij thuiswerken optioneel is Je hebt eigen vervoer nodig om in Eemnes te komen; de O.V.-verbinding is matig. Je werkt 32 of 40 uur in flexibele kantoortijden.

Wij bieden

  • Een vaste baan rechtstreeks bij onze opdrachtgever;
  • Plezier op je werk, echt waarde toevoegen en superveel teamspirit!
  • Salaris € 2.200 – € 2.500 afhankelijk van werkervaring, 26 vakantiedagen, 8% vakantiegeld, veel interne trainingen, een goede pensioenregeling, reiskostenvergoeding, regelmatig écht toffe uitjes en borrels, collectieve verzekeringen, gezamenlijke lunch, in de pauze: tafelvoetbal, darten, tafeltennis, poolen, of fitnessen;
  • Een collegiale sfeer, open deuren, aandacht voor jou als persoon en jouw welzijn;
  • Werken bij een informeel, solide, ambitieus en professioneel bedrijf;
  • Meedenken, meedoen en meegroeien!

Onze ideale teamgenoot:

  • Je hebt MBO+, of HBO associate, of bachelor afgerond, bij voorkeur in economische richting
  • Dit is een perfecte hbo-startersfunctie en kan ook bekleedt worden als je 1 a 2 jaar financieel administratieve werkervaring hebt opgedaan;
  • Je bent analytisch sterk en je hebt goede rapportage- en adviesvaardigheden;
  • Je werkt graag in teamverband en je kunt zelfstandig werken;
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift. (Spreek je Frans, dan kun jij die vaardigheid inzetten voor internationale klanten!)
  • Je doet straks op kantoor net zo graag mee met tafeltennis, poolen, of tafelvoetbal 😉 (een rondje lopen mag ook hoor) en je hebt graag een continue, prettige werkdruk;
  • Je bent minimaal 32 uur beschikbaar en kunt met eigen vervoer kantoor.

Onze opdrachtgever heeft een internationale klantenkring van bekende A-merk bedrijven die zij ontzorgen met tal van diensten zoals contractbeheer, besparingsadvies en inkoop. Een jong en enthousiast team van ca. 65 mensen werkt met plezier en betrokkenheid samen. De organisatie is stabiel, ambitieus, plat en informeel. Succes wordt gevierd, initiatief gewaardeerd en leren gestimuleerd. Een gezellige club waar je graag onderdeel van bent!

Reageren kan tot 10 december, wij reageren binnen 2 werkdagen!
Wil jij verder praten, of heb je vragen? Mail jouw cv via de solliciteerbutton, of naar: info@doenwerkt.nl, t.a.v. Dominique van ’t Hoog (v), of bel / app: 06-11923092.

bekijk andere vacatures

Contact

Vul onderstaande velden in. We nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.

Not readable? Change text.