32-40, Locatie: Terschuur

Wij zoeken

Jouw rol draait om puzzelen, prioriteiten stellen en de beste oplossing vinden, voor zowel de klanten als jouw collega’s. Op de afdeling planning en service is klanttevredenheid het sleutelwoord!

Julie verzorgen de planning van monteurs voor collectief onderhoud naar contractuele verplichtingen. Daarnaast nemen jullie storingen aan van technische installaties en zorgen jullie ervoor dat zo snel mogelijk de juiste monteur op weg is. Regulier onderhoud keert zeer regelmatig terug en kent strikte wet- en regelgeving. Storingen hebben prioriteit om direct te moeten worden verholpen. Dit betekent iedere dag uitdaging en jij bent altijd scherp!

 

Je werkt in een jong, enthousiast en gedreven team van 4 medewerkers. Hoe serieus het werk ook is, er is altijd ruimte voor gezelligheid onderling. Je werkt voor een groot, professioneel en ambitieus bedrijf, waarin jij alle kans krijgt om te je ontwikkelen en met de organisatie mee te groeien!

Je hebt een hectische, verantwoordelijke functie: 

  • Jij verzorgt de dagdagelijkse planning van regulier onderhoud en van storingen;
  • Je neemt storingen aan, waarbij jij inventariseert wat precies het probleem is, aan welk type installatie;
  • Je schakelt snel en stelt conform klantafspraken de juiste prioriteiten. Daarbij behoudt je overzicht; eventueel niet afgemaakt standaard werk, wordt na het verhelpen van een storing elders opnieuw door jou ingepland.
  • Je zorgt voor een goede afstemming met klanten, collega’s op de landelijke servicedesk en monteurs, dit doe je zowel telefonisch als per mail en altijd in het systeem. Zo weet iedereen de actuele status van iedere klant.
  • Je bent een doorzetter, die zich vastbijt in de ideale planning en niet rust voor een oplossing is gevonden voor bestaande uitdagingen.

Onze ideale collega:

  • Je hebt tenminste een afgeronde mbo-opleiding;
  • Je hebt werkervaring opgedaan in zowel planning als het klantcontact;
  • Je bent secuur, klantgericht, flexibel, communicatief sterk en een teamspeler;
  • Je bent bij voorkeur 40 uur (minimaal 32 uur) beschikbaar en idealiter woonachtig op maximaal 45 minuten vanuit de omgeving Terschuur.

Wij bieden

  • Een verantwoordelijke, vaste baan, direct in dienst bij onze opdrachtgever;
  • Salaris € 2.200 – € 3.000, jaarlijkse trainingen en opleidingen, een goede pensioenregeling, 25 vakantiedagen én 13 Adv-dagen, 8% vakantiegeld, reiskostenvergoeding, regelmatig leuke uitjes en korting op collectieve verzekeringen;
  • Een werkgever om trots op te kunnen zijn, die hoogwaardige dienstverlening levert;
  • Korte lijnen, medezeggenschap, ruimte voor initiatief en ideeën;
  • Ruimte om mee- en door te groeien.

Onze opdrachtgever Is een stabiele, ambitieuze en professionele technische dienstverlener, met meerdere vestigingen en een goede naam in de markt. Intern is de omgangsvorm open en informeel. Jouw collega’s zijn enthousiast en betrokken en denken mee in zowel de eigen ontwikkeling, als die van de organisatie.

Reageren kan t/m 13 december, wij reageren binnen 3 werkdagen.
Als jij dé kandidaat bent, dan gaan wij direct met elkaar in gesprek. Ben jij enthousiast en/of nieuwsgierig? Stel je vragen gerust en zorg dat wij jouw C.V. als eerste zien. Solliciteren kan met één klik op de button en C.V. als bijlage, of via: info@doenwerkt.nl, t.a.v. Mw. Dominique van ’t Hoog. (06-11923092)

bekijk andere vacatures

Contact

Vul onderstaande velden in. We nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.

Not readable? Change text.