40, Locatie: Terschuur

Wij zoeken

Jouw rol draait om: coachen, verbinden en verbeteren. Jij managet het proces en de prioriteiten, wat soms flink puzzelen kan zijn. De afdeling planning, onderdeel van een grote, professionele organisatie, heeft een sleutelrol in de klantrelatie. De tevredenheid van zowel de klanten als het team staat voorop.

Je werkt in een jong en gezellig team van 3 collega’s en een Teamleider. Samen verzorgen jullie de planning van monteurs voor collectief onderhoud naar contractuele verplichtingen. Daarnaast nemen jullie storingen aan en zorgen jullie ervoor dat deze zo snel mogelijk worden verholpen.

Je hebt een drukke, uitdagende en gevarieerde rol:

  • Jij vertaalt het beleid naar kpi’s en teamdoelen en schetst de kaders voor het team.
  • Omdat je constant vinger aan de pols houdt, lukt het je vooruit te kijken, de voortgang te bewaken en waar nodig actie te ondernemen en de juiste prioriteiten te stellen.
  • Je zorgt voor een optimale bezetting, en samenwerking binnen en tussen de teams en met de monteurs onderweg. Dit vraagt om leiderschap en coaching om effectief sturing te kunnen geven.
  • Je staat met beide benen op de (werk) vloer, snapt wat er op de afdeling gebeurt en steekt tijd in het coachen en begeleiden van je team.
  • Kan er efficiënter gewerkt worden op de afdeling, of binnen de landelijke organisatie? Daarvoor zoek je de samenwerking op met jouw team en met collega teamleiders van andere afdelingen.
  • Om ervoor te zorgen dat jouw team op topniveau presteert voer je regelmatig werkoverleg met je collega’s en informeer je je manager over de output. Je bent daarbij organisatie-sensitief.
  • Je kunt goed anticiperen op veranderingen en de geplande groei en uitbreiding realiseren.

Je geeft fulltime leiding aan een jong, enthousiast en gedreven team van 4 medewerkers. Vanaf ca. 2020 breidt het team zich verder uit. Daarvoor is er genoeg werk én ambitie!

Onze ideale collega:

  • Je hebt een afgeronde hbo-opleiding;
  • Je hebt minimaal 3 jaar relevante werkervaring, als operationeel leidinggevende;
  • Je bent proactief, klantgericht, flexibel, communicatief sterk en analytisch;
  • Je bent integer, weet draagvlak te creëren en geeft een inspirerend voorbeeld;
  • Je hebt plezier in het coachen en ontwikkelen van mensen en ambitie om te groeien;
  • Je bent 40 uur beschikbaar en woont idealiter maximaal 45 minuten uit de omgeving Terschuur.

Wij bieden

  • Een verantwoordelijke, vaste baan, direct in dienst bij onze opdrachtgever;
  • Salaris € 3.000 – € 4.000, jaarlijkse trainingen en opleidingen, een goede pensioenregeling, 25 vakantiedagen én 13 ADV-dagen, 8% vakantiegeld, reiskostenvergoeding, regelmatig uitjes en vrijmibo’s, korting op collectieve verzekeringen;
  • Een werkgever om trots op te kunnen zijn, die hoogwaardige dienstverlening levert;
  • Korte lijnen, medezeggenschap, ruimte voor initiatief en ideeën;
  • Ruimte om mee- en door te groeien.

Onze opdrachtgever Is een stabiele, ambitieuze en professionele technische dienstverlener, met meerdere vestigingen en een goede naam in de markt. Intern is de omgangsvorm open en informeel. Jouw collega’s zijn enthousiast en betrokken en denken mee in zowel de eigen ontwikkeling, als die van de organisatie.

Reageren kan t/m 13 december, wij reageren binnen 3 werkdagen.
Als jij dé kandidaat bent, dan gaan wij direct met elkaar in gesprek. Ben jij enthousiast en/of nieuwsgierig? Stel je vragen gerust en zorg dat wij jouw C.V. als eerste zien. Solliciteren kan met één klik op de button en C.V. als bijlage, of via: info@doenwerkt.nl, t.a.v. Mw. Dominique van ’t Hoog. (06-11923092)

bekijk andere vacatures

Contact

Vul onderstaande velden in. We nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.

Not readable? Change text.